Patryk Teul w akcji „Pokaż Charakter”

0

SmokeStory Group prezentuje trzecie video z serii „Pokaż Charakter” – pierwszej tego typu w polskim hiphopie. Za koncepcję i organizacje akcji odpowiada zespół MusicPuzzles, nowego tworu zajmującego się niestandardową promocją muzyki w internecie.

Trzecim bohaterem serii jest Patryk Teul, 21-latek z Białegostoku, którego całym światem jest BMX. Na rowerze jeździ od ponad 10 lat, a całkiem niedawno na Avebmx Concrete Slabs Contest 2016 w kategorii Lambda Logistick PARK zajął 3 miejsce. „Patryk to człowiek, który został nam polecony jako młody kot z potencjałem na przyszłość. Uważam, że ta opinia była trochę nietrafiona – dla mnie jest już teraz jednym z najlepszych gości na BMXie. Ma charakter, który pozwala mu sięgać wyżej, więc nic dziwnego, że cieszymy się z współpracy właśnie z nim” – mówi Maciej Dziedzic ze SmokeStory Group.

Pierwszy etap akcji „Pokaż Charakter” został zakończony wczoraj. Chętne osoby mogły zgłaszać się przez formularz na specjalnie przygotowanej stronie. W związku z ponad 300 zgłoszeniami SSG wprowadza dodatkowy etap preselekcji. Do wybranych 60 osób zostały wysłane dzisiaj maile z prośbą o odpowiedzi na kilka dodatkowych pytań. „To dzięki nim będziemy w stanie wybrać osoby, które najbardziej odpowiadają temu, co chcemy przekazać innym osobom – że nie liczy się kim jesteś, gdzie mieszkasz i ile masz sukcesów i porażek na koncie, liczy się to jaki masz charakter” – mówi Maciej Dziedzic. Ostateczna piątka zwycięzców zostanie ogłoszona w poniedziałek, 5 września – wtedy też zobaczymy ostatni jak na razie film promujący akcję #pokazcharakter, z udziałem Rafała Kierca.

Osoby, które zostaną zwycięzcami pierwszej edycji „Pokaż Charakter” będą mogły przez najbliższy rok współpracować z SSG na indywidualnie ustalonych warunkach. Wcześniej w ramach nagrody zostaną zrealizowane specjalne sesje zdjęciowe oraz filmy opowiadające historie każdego ze zwycięzców, które powinny zostać upublicznione na przełomie września i października.

„Wśród słuchaczy polskiego hiphopu jest wiele osób, które nie zajmując się stricte rapowaniem, nie mają szans na zdobycie dużej rozpoznawalności, a jednocześnie mają na tyle mocny charakter, by kształtować siebie i swoje otoczenie wbrew wszystkim przeciwnościom. To właśnie z myślą o nich przeprowadzamy tę akcję – kiedy większości rynku chodzi o portfele słuchaczy i bazowanie na coraz płytszych tekstach, my zwracamy się w kierunku odbiorców polskiego rapu, ich potrzeb i oczekiwań odnośnie komfortu własnego życia. Chcemy, by każdy z nich był sobą i miał możliwość pokazania innym, że potrafi osiągnąć swój cel.”

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments